Swatches av lipglosser fra Smashbox

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
Farger: Swift, Pronto, Zip, Glide, Go, Rush, Zoom og Snappy
Swatches - i omvendt rekkefølge :P

Da har jeg fått tatt noen swatches av dette lipgloss-settet fra Smashbox, og her var det mange fine farger! Jeg var redd for at den mørkeste skulle bli for mørsk, men den var egentlig veldig fin :) Jeg kommer nok til å beholde noen av dem selv, men resten skal brukes som premier i fremtidige konkurranser (swatchene er tatt med q-tips). Jeg likte veldig godt at de har blandet matte og skimrende lipglosser, sånn at man har en lipgloss til hver anledning. Dersom jeg skulle nevne en eventuell mangel, vil jeg si at jeg godt kunne tenke meg en lipgloss i en lilla tone, men det er bare flisespikkeri :P

Jeg skal teste ut en av mine utvalgte lippglosser senere, så følg med videre for omtale :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar