Liker du konkurranser?

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
Monica fra Sminkehimmelen har en konkurranse hvor du kan vinne en herlig palett fra Too Faced.

Siv Lene fra Makeup og negler har en konkurranse hvor du kan vinne en valgfri MAC-øyenskygge, og hvem vil vel ikke ha det?!

Quirky fra Beauty Deconstructed har en konkurranse hvor du kan vinne en flott blush fra NARS.

Dessuten må jeg jo nevne min egen konkurranse...igjen! ;) Sleng deg med her også, hos meg er det også en Too Faced palett i premie - men en annen enn den Monica gir bort :)

Jeg er selvfølgelig med på alle, for hvem sier vel nei til muligheten til å få gratis sminke?! Ingen jeg kjenner i alle fall! :P Dessuten er det gøy for oss bloggere at folk blir med på aktivitetene vi setter i gang, det er jo så lite som skal til :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar