Glamour to go...

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»

Her er et av produktene som har funnet veien opp i sminkepungen min de siste dagene. Too Faced Glamour to go (Fairy edition) er en sminkepalett med alt du trenger for å freshe opp sminken iløpet av dagen/kvelden. Den inneholder flere øyeskygger (for både dag og kveldsbruk), blush, solpudder og lipgloss. Det er selvfølgelig også et speil i lokket :)

Jeg har nå fått testet ut denne ved et par anledninger, og må si at jeg er ganske fornøyd! Skyggene sitter godt og er gode å legge på, og både blushen, solpudderet og lipglossen passet meg fint. Denne kommer nok til å være med meg på reise ofte, så jeg slipper å dra med meg hele sminkeskuffen :P Hvis jeg skal finne noe å kritisere må det være at det ikke er den smarteste løsningen å sette lipglossen mellom to pudder-produkter, det må da bli ganske mye støv oppi lipglossen etter hvert? Jeg får bruke denne en stund og se om det er et problem eller ikke.

Too Faced; Glamour to go -Fairy edition ble kjøpt hos Makeup Mekka for 249kr.

Toodle Pip!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar