MAC X Maskara

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
Denne ble også med hjem fra København. Jeg hadde egentlig tenkt til å kjøpe Plush Lash, men den var de utsolgt for - så da ble det denne i stedet. Jeg har herved fått en ny favorittmaskara! Den store børsten gir masse volum og lengde uten å klumpe seg, og den er veldig lett å påføre uten søl (enda bedre enn Isadoraen jeg omtalte for noen dager siden). Den smale tupper gjør det enkelt å nå de innerste vippene, og maskaraen holder seg godt hele dagen.

MEN (og det er et stort men...): Maskarabeholderen er veldig liten ifht andre merker, og som flere andre påpeker i sine blogger o.l. så går den fort tom. Dette er et kjempeminus når prisen er 150kr. Derfor kommer jeg nok ikke til å kjøpe denne hver gang jeg går tom, men heller kjøpe den til spesielle anledninger. Bortsett fra det er dette den beste maskaraen jeg foreløpig har testet! :D

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar