Maxfactor: Lash Extension Effect maskara

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
I mange år har jeg brukt Maxfactor sin Masterpiece maskara uten å gi andre maskaraer en sjanse. Så da jeg skulle kjøpe meg en ny maskara forrige uke fant jeg ut at det var på tide å utvide horisonten litt!
Etter mye frem og tilbake gikk jeg til slutt for Maxfactor sin Lash Extansion Effect, iom. at jeg ikke har problemer med tykkelsen på vippene, bare at de er alt for korte.

Kosten har en lang og tynn gummibørste som er ganske lik Masterpiece sin, men avstanden mellom børstehårene er mindre.

Konklusjonen er at etter å ha brukt denne en stund må jeg innrømme å være skuffet. Børsten virker tørr og nesten fri for maskara når man starter påføringen. Dessuten er den svært dårlig til å forlenge vippene, og jeg bruker minst dobbelt så lang tid som jeg pleier for å oppnå ønsket lengde. Det blir alt for mye jobb. Jeg liker at børsten er litt tynnere enn Masterpiece, da det er lettere å komme til innerst i øyekroken, men man ser nesten ikke at man har påført mascara der, og da spiller det en heller liten rolle.

Så jeg kommer ikke til å kjøpe denne maskaraen igjen!

Toodle Pip!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar