Makeup looks fra 88-paletten

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
 Jeg har lekt meg litt med 88 paletten i kveld, og her er resultatet: En lilla og en gull look :) Igjen har jeg problemermed at kameraet sluker farger, men man kan så vidt ane gullfargene i de nederste bildene... Som primer/base har jeg brukt Paint Pot'en min i fargen Painterly fra MAC.
 I denne looken har jeg sikkert brukt 5-6 forskjellige lillatoner... og jeg liker virkelig ikke vinklingen på disse bildene, for de får nesa mi til å virke enda større og lengre enn den allerede er... :-S
 Det er are så vidt man ser litt gull ytterst på lokket, men i virkeligheten er den faktisk ganske sterk :P
 Innerst brukte jeg en veldig lys gullfarge (nesten hvit med litt gullskjær), på midten er det en gul gullfarge og ytterst er gullfargen mere bronseaktig. Ikke alt for overdrevent, jeg tror faktisk det går an å bruke denne looken til hverdags.
Slik ender man opp når man utforsker paletten. Det er noen "lureskygger" som kan se ut fom en farge i paletten, men som er helt annerledes når den er påført - derfor tester jeg alle skyggene på armen for å se hvordan den faktisk er! :P Har følelsen av at jeg ser ut som en mangefarget sebra... Hehe!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar