Isadora Bronzing Powder

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
Dette solpudderet kjøpte jeg for ca. 2 uker siden, etter å ha blitt sminket av en av Isadoras makeup-artister. Etter å ha brukt det i et par uker må jeg si at jeg er veldig fornøyd! Jeg bruker farge nr. 44, som er relativt mørk, men resultatet kan man variere ut i fra mengden man har på kosten og hvilken kost man bruker osv. Selv når jeg bare bruker en liten mengde solpudder, holder det seg bra hele dagen, og falmer ikke. Jeg brukte Loreal Glam Bronzer Duo tidligere, men der var det noe galt med den lyse delen av bronzeren, slik at den nektet å løse seg opp eller feste seg på kosten - dessuten falmet den i løpet av noen timer...

Anyways; Dette pudderet er godt, det er STORT, og kommer sikkert til å vare i en evighet! Det ble kjøpt hos Esthetique for 149,-
Nå må jeg bare kjøpe meg en "viftekost" (aner ikke hva de kalles på norsk), slik at jeg kan få et solkysset utseende. Det er litt vanskelig å få til med kosten jeg bruker nå,  men det går etter litt øvelse.

Dette får bli dagens siste innlegg (er tross alt bare 10 min igjen av dagen), nå skal jeg drikke opp Kroenenbourg'en min og hoppe til køys!

Toodle Pip!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar