Exuviance Skin Caring Foundation

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
Som jeg nevnte tidligere fikk jeg denne i posten for noen dager siden. Jeg har nå endelig fått testet den, og førsteinntrykket er ikke veldig bra :(
Den kjennes ultralett ut på huden, men jeg har problemer med å få den til å legge seg pent - selv på primer. Dekkevnen er moderat, så man må nok bruke concealer på større ujevnheter. Produktet er fløyelsmykt, men som sagt så kjennes det ut som om det aldri trekker seg inn - bare flyttes rundt på huden når jeg arbeider med den. Dessuten fester den seg lett til tørre partier og fremhever disse, så for meg er ikke dette et godt produkt. Da går jeg heller for Clinique sin Superbalanced foundation, som har lik dekkevne og er lettere å jobbe med.

Jeg ønsker allikevel å påpeke at venninnen min er superfornøyd med denne foundationen - hun har aldri hatt en bedre foundation - og resultatet blir et helt annet på hennes hud- til tross for at vi har ganske lik hudtype :P Jeg vil derfor ikke fraråde noen fra å kjøpe denne, men anbefale at dere prøver den hos et parfymeri e.l. før dere går til innkjøp av den.

Jeg kjøpte den for 32$ hos Beauty Bridge.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar