Isadora Moisturzing Lip Gloss

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
Denne lipglossen ble kjøpt samtidig med solpudderet jeg omtalte i forrige innlegg, og etter å ha brukt den en stund må jeg si meg fornøyd med denne også (merkelig hvordan Isadora alltid gjør meg fornøyd...eller kan det være at de faktisk har ganske gode produkter..?) Selv om lipglossen ser sjokkrosa ut er den i virkeligheten ganske dus, og git leppene et friskt rosaskjær. Jeg bruker den alene eller over en MAC leppestift (jeg skulle til å skrive lebestift...er det litt for gammeldags?). Lipglossen har god holdbarhet, selv når du spiser og drikker, og er heller ikke alt for seig og klissete. Den fuktighetsgivende effekten er også til stede, da mine lepper var knusktørre før jeg brukte den, men da første dag var omme hadde de blitt betraktelig bedre :)


Denne anbefales! Kjøpt hos Esthetique for 125,-

Toodle Pip!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar