Det var en deilig, deilig dag...

Lagt inn av Silje In , , | 2 kommentarer»
Hehe. Kunne fortsatt trengt et kurs i posering...
 I dag er det en slik dag: Humøret er på topp, været er deilig og jeg har en kafé-date med min kjære, søte Stine. Hun er min aller beste venn, og en person jeg virkelig setter pris på. Selv når vi har bodd i forskjellige land, og ikke har sett hverandre på årevis, er det alltid som før når vi treffes - ingenting er forandret... Jeg kan ikke skryte på meg å ha en stor vennekrets, faktisk så er den bitte bitte liten. Men det gjør ingenting når de få vennene jeg har er SÅ gode som de er!

Jeg glemte at dette var den samme buksa som jeg brukte sist... 
Uansett; Nå må jeg fare! Jeg har en uendelig lang liste over gjøremål i forbindelse med bryllup og oppussing - og det blir ikke gjort av seg selv...

Nevnte jeg forresten at jeg har funnet de perfekte rosene til brudebuketten min? De heter Memory Lane Roser, og er lilla med et nydelig grønnskjær:

Som jeg har sagt tidligere: Alt begynner å falle på plass! :) Vi hentet dressen til min kjære for to dager siden, og han har aldri sett SÅ stilig ut før, jeg gleder meg som en liten unge til å se ham når jeg går ned mot "alteret" (det blir jo ikke noe alter på oss, siden vi skal ha en Humanetisk Vielse - men dere skjønner hva jeg mener...)

2 kommentarer:

Randi Says:

Brudebuketten er vel gommen sitt ansvar, om man skal holde på tradisjonene? ;)

Silje Says:

Hehe. ikke sjangs at han får lov til å bestemme det for meg :P Ikke har han lyst heller :P

Legg inn en kommentar