GloMinerals Corrective Camouflage Kit

Lagt inn av Silje In , | 1 kommentarer»
Denne har jeg nok glemt å vise dere i oppsummeringen over nyanskaffelser i bloggpausen. Dette er en palett med korrigerende kremfarger, som brukes på forskjellige problemområder. Disse kremfargene har liten/ingen dekkevne, de brukes kun til å nøytralisere andre farger.

  1. Den nøytrale kremen brukes på lette tilfeller av akne og mørke ringer under øynene.
  2. Den lavendelfargede kremen brukes på gule-, grå- og grønntonede blåmerker, for å kvikke opp blass hud og på mørke ringer under øynene hos personer med mørk hudtone.
  3. Den mintfargede kremen brukes på rødhet forårsaket av kviser, arr og rosacea.
  4. Den gule kremen brukes på mild rødhet, rosa hud samt lilla- og blåtonede blåmerker. 
De jeg har brukt mest er den gule og den nøytrale kremen. De er lette å jobbe med, og føler veldig lette på huden. Jeg bruker dem de dagene jeg ikke føler for å bruke foundation eller concealer, men allikevel trenger å tone ned rødheten jeg ofte har i kinnene og rundt nesen. For å få dem til å sitte noen timer på min fete hud må jeg sette dem med pudder, men allikevel er ikke holdbarheten den beste. Man kan ikke håpe på mer enn 3-4 timer, men ellers er dette er kjekk palett å ha i samlingen.

Karakter: 4/6

GloMinerals Corrective Camouflage Kit kan kjøpes hos BeautyBridge.com for $18 (ca. 102kr).

1 kommentarer:

Lillesmurf - Kari Says:

SV: Ja det forstår jeg godt ;) Jeg hater å bo så langt unna søsteren men godt å ha mamma og pappa her, ikke minst svigers :)

Legg inn en kommentar