Fargeeksplosjon deluxe!

Lagt inn av Silje In , , | 7 kommentarer»


Jeg har vært på vindushopping hos Brandos.no, noe som virkelig er farlig nå som det endelig har blitt vår og de fargerike nyhetene har kommet. Min garderobe er, selv om jeg prøver å forbedre meg, ganske kjedelig når det kommer til farger. Jeg har en forkjærlighet til sort, og den fargen matcher liksom ikke humøret mitt nå om våren... Men det finnes en veldig enkel måte å sprite opp disse dystre plaggene på: Fargerike sko!

Jeg elsker alle disse nyhetene som har kommet! Jeg blir jo i strålende humør bare av å se på dem :-) Jeg trenger desperat noen farerike par sko, både lave og høye. Og så fort kontoen får påfyll må jeg nok bestille meg noen par av de på bildet over, for utvalget her hjemme er nesten like dystert som garderoben min :-P


Men hvilke par skal jeg velge?

7 kommentarer:

Lillesmurf - Kari Says:

SV: Veldig enig.. Elsker store vesker ;)

Lillesmurf - Kari Says:

SV: Flink du er ;) Håper jeg blir litt flinkere etterhvert, men så langt er det Morten som står for matlagingen som oftest og han er jo helt rå :D

Sofie Says:

Så mange lekre par! Par nr 6 var innmari lekre! Sikkert superfine til smale (eller vide for den del) sorte bukser :D Skulle ønske jeg var bedre til å gå i høye hæler, men jeg kjenner joggesko er mest behagelig og da blir det fort det..

Regine Says:

Så mye pent! Jeg likte særlig godt par nr. 9. Nydelig farge!

Unknown Says:

nummer 9! Så utrolig stilige alle sammen :D

Lene Christin Says:

Nr.9!

Silje Says:

Er enig i at nr. 9 er dødslekre, men nå er de utsolgt! :( Men jeg får følge med, for kanskje de får noen i retur ;)

Legg inn en kommentar