Her er mitt aller best tips til de som skal gifte seg: Bruk en Bryllupsplanlegger. Med planlegger mener jeg ikke disse damene som gjør alt for deg, men en bok du skriver opp ALT i. Det kan være idéer, avtaler, lister over ting som må gjøres, når ting må gjøres og gjestelisen. Det er så utrolig viktig å ha alt samlet på ett sted, for da kan du lett svare på spørsmål som måtte dukke opp fra leverandører o.l. og du har ett sted å skrive ned ting etterhvert...
Jeg hadde først alle planene lagret på dataen, men den tar jeg jo ikke med meg over alt... Så jeg fant fort ut at jeg måtte samle alt i et med mobilt format :P Jeg limer inn inspirerende bilder, og bilder av elementer som skal brukes i bryllupet. Dette gjør det lettere for bl. annet blomsterdekoratøren å lage dekorasjoner som passer til resten av temaet.
Her får dere en liten sniktitt på brudebuketten min. Det blir en ganske enkel rosebukett med et kort heng, slangegress og hvite perler. "Håndtaket" skal surres inn i lilla satengbånd og pyntes med en strass-spenne som matcher brosjen på kjolen min.
Nå er dessuten alt papirarbeidet i orden! Her om dagen kom prøveattesten vår, og det er nå ingenting som hindrer oss i å si ja til hverandre. Dessuten har jeg og Junior skiftet navn, så etter bryllupet heter vi alle Berntsen (vi droppet Tokerud, for å gjøre det enklest mulig... Det var mitt valg.) Det kommer nok til å ta litt tid før jeg blir vant ved det: Silje Berntsen.
Hva er ditt beste tips til en vellykket bryllupsplanlegging?
2 kommentarer:
En sånn bok hadde jeg også.. eller rettere sagt jeg hadde flere ;) Et herlig minne <3
SV. Takk søte deg :) Jeg merker kanskje bittelitt bedring allerede, men langt i fra bra enda.. Må vel bare være litt tålmodig ;)
Så flott et tips, gleder meg masse til det er min tur ;)
Legg inn en kommentar