Makeup Mekka har tilbud på mineralsminke denne helgen!

Hei mine kjære søtinger!
Jeg så på Facebooksiden til Makeup Mekka at de har et kjempegodt tilbud på foundation fra id BareMinerals: Bare 199kr!!!
Jeg er fullstendig klar over at det virker rart at jeg tipser dere om dette, etter a jeg selv slaktet denne sminken for et par uker siden :P Men faktum er at noen liker mineralsminke, andre gjør det ikke. Jeg er en av dem som IKKE liker det, men det batyr ikke at jeg utelukker å fortelle dere om slike tilbud... For alt jeg vet er det flere av mine lesere som elsker mineralsminke, eller som aldri har prøvd det - På denne måten har de muligheten til å kjøpe og teste det ut, uten at det tømmer lommeboken helt.

Så dersom du er som meg, og ikke har sansen for mineralsminke, kan du bare se bort i fra dette innlegget. Men dersom du liker det, eller har lyst til å teste det ut kan du finne tilbudet HER!




(Som dere sikkert har fått med dere, er jeg Affiliate hos Makeup Mekka. Dette gjør at jeg tjener en liten slant hver gang noen handler via mine linker. Disse pengene vil bli brukt på premier til konkurranser og GiveAways til dere. Jeg skal ikke mase om at dere kjøpe noe derfra, men dersom dere allikevel skal det hadde jeg satt veldig pris på om dere bruker linken min...)

5 kommentarer:

Lillesmurf - Kari Says:

SV: Tusen takk Silje :) Jeg trivdes godt i den første, men trives enda bedre der jeg bor nå ;) Større, enda finere, super utsikt og bare fantastisk <3

Unknown Says:

Eg har ikke prøvd dette pudderet eg. Kanskje eg skulle gjort det siden eg snart er tom for Mary Kay pudderet mitt!? Hm.. synes alltid det å velge farge osv er så vanskelig :p

Silje Says:

Ja, det er alltid litt gambling å finne riktig farge. Jeg ser på bloggen din at du bruker NW20 concealer fra MAC, da tror jeg kanskje fargen Fairly Light hadde passet deg... Den er litt mørkere enn Fair (som jeg har), den er ca NW15. Håper det hjelper! :)

Anonym Says:

Jeg liker heller ikke mineralsminke spesielt godt, men flott å tipse likevel ;)

Lillesmurf - Kari Says:

Takk for tips.. :)

SV: Høres ut som en fin påske. Spennende med bryllupsmøter da ;)

Legg inn en kommentar