Klar for våren!

Lagt inn av Silje In , | 2 kommentarer»
 Jeg var innom Vita en tur på fredag, og der hadde de fått inn den nye vårkolleksjonen til Isadora. Jeg elsker neglelakkene de lager, både når det gjelder kvalitet og farger. Vårkolleksjonen er intet unntak: To av de tre nye fargene er nå i min varetekt, den siste droppet jeg fordi jeg har flere som er veldig like fra før av...

Den lyse lilla heter Icy Lilacs og har et blått shimmer i seg, mens den mintgrønne (som heter Marzipan) har sølvshimmer. Begge shimmerne er veldig diskré, og vises nesten ikke på neglen - men det gir en fin dybde til lakken.
I kveld har jeg pyntet meg med Marzipan, og er klar for at våren skal komme for fullt! :D

Hvilke vårfarger skal du gå for i år (på neglene)?

2 kommentarer:

Lene Christin Says:

Fine! Til våren skal jeg også skaffe meg en fin mint farge, mulig det blir den du har der. Og såklart masse andre fine pastellfarger!
(Da er vi to som er klar for våren;))

Linn Says:

Nydelige farger! Jeg vet ikke helt hva jeg vil ha selv, men det blir nok sikkert noe lyst og fint i enten gult eller grønt :)

Legg inn en kommentar