Makeup Mekka Cheeks Kit vol. 1

Lagt inn av Silje In , | 0 kommentarer»
 Her er de: Mine aller første sponsede produkter! Jeg var så heldig at jeg fikk tilsendt denne blush- og highlighterpakken fra Makeup Mekka fordi jeg er Affiliate. 
 Pakken inneholder en matt blush i fargen Flirt, en gyllen highlighter i pudderform og en blushkost, og koster bare 199kr.
Blushen, Flirt, er mye mer rosa enn den andre matte blushen jeg har fra Makeup Mekka, Natural Beauty, og den passer ypperlig på mot våren og sommeren for en frisk look. Den er lett og jobbe med, og gir et nydelig resultat som varer lenge - jeg foretrekker helt klart matte blusher! (Min Natural Beauty er faktisk snart tom...)
Bildet er lånt fra Makeup Mekka
Highlighteren er gyllen, nesten gullfarget, med et nydelig shimmer. Den er godt pigmentert, så man må påføre den med en lett hånd, men resultatet blir veldig bra. Jeg har jo etterlyst en highlighter med litt mer "Oomph", og det er akkurat hva denne har! Holdbarheten er like bra som blushen, og at man får MYE produkt for pengene (10gr) er helt klart en bonus. Jeg har ikke testet denne som øyenskygge enda, men fargen er så godt pigmentert at den helt klart ville tatt seg bra. ut på øyelokket.

Blushkosten er veldig myk, og er helt grei å jobbe med, men den er ganske liten - noe som føles litt uvant, ikke at dette nødvendigvis er en dum ting... Siden den er såpass liten kan den brukes til både blush og highlighter - mine andre blushkoster er for store til påføring av highlighter, så frem til nå har jeg brukt en E40-kost fra Sigma til dette formålet. Desverre er ikke kvaliteten like god som kostene mine fra Sigma og MAC; Den røyter en del og håndtaket er ikke godt nok festet, slik at det er vinglete.

Dersom du bare liker noen av produktene i denne pakken kan de kjøpes separat:

- Blushen finner du HER, og koster 119kr.     Karakter: 6/6

- Highlighteren finner du HER, og koster 149kr.   Karakter: 5/6

- Blushkosten finner du HER, og koster 149kr.     Karakter 3/6

Men som du kanskje kan se, vil du spare MYE på å kjøpe pakken samlet.


Pakken finner du HER, og koster bare 199kr

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar