Hjelp oss med å oppnå drømmen!

Lagt inn av Silje | 3 kommentarer»

Dere har helt sikkert fått med dere at jeg ig min kjære gifter oss den 19. Mai, og dere kan selv tenke dere hvor mye et slikt bryllup koster når det er 60 gjester til middagen og enda flere til festen etterpå. Selv med bidrag fra familien, må vi bruke alt vi har av sparepenger og feriepenger på denne festen - for fest vil vi ha! Man gifter seg tross alt bare én gang, og den dagen skal deles med de vi er glade i.

Men når festen er over sitter vi igjen blakke, svært lykkelige(!) - men blakke allikevel :P Jeg og min kjære drømmer om å dra på bryllupsreise, bare vi to, på cruise i middelhavet i 7 dager. Dette koster ca. 20 000 kr inkl mat, ingen voldsom luksus, men allikevel utenfor rekkevidde... Vi har aldri vært på ferie alene, alltid sammen med familie og barn - og det hadde vært ufattelig deilig med litt tid for oss selv, slik at vi virkelig kan kjenne på hvor godt det er å være oss to, sammen - slik vi har planlagt resten av livet...



Jeg håper du kan hjelpe oss i å oppnå denne drømmen, både ved å stemme på oss og ved å få alle du kjenner til å stemme! 

Jeg vet at sannsynligheten for å vinne er minimal, men man vinner aldri his man ikke forsøker! ;)

3 kommentarer:

Legg inn en kommentar