Over for denne gang

Lagt inn av Silje In , | 1 kommentarer»
Da har bursdagsbesøket dratt hjem, og jeg sitter i sofaen og slapper av med litt brus. Det var kempekoselig med besøk fra familien fra Gjøvik, iom at de ikke er innover så ofte. Vi spiste god mat, i en veldig intim atmosfære (blir sånn når man trøkker 5 voksne og 4 barn inn i et veldig lite kjøkken :P ) Etterpå ble det kaffe og kaker, og Mikke mus kaken ble både beundret og fortært. Fortsatt er det igjen over halvparten, så vi kommer nok til å ha kake til frokost, middag og kvelds hele helga :P Men den var kjempegod, og siden jeg brukte bringebærmousse var den ikke like mektig som når man bruker smørkrem.
Junior var kjempefornøyd med å få så mange barn på besøk, og de har lekt konstant i 4 timer. Gavene var også stas, men han hadde ikke så mye tid til å leke med de i dag - så det får vi ta etter hvert :)

Jeg vet ikke om jeg orker å blogge mer i kveld, for jeg er sliten. Veldig sliten. Så vi får se...


Ha en fin kveld videre :)

Toodle Pip!

1 kommentarer:

Unknown Says:

Ha en fin kveld du også! :D

Legg inn en kommentar