Dermalogica Overnight Clearing Gel

Lagt inn av Silje In | 1 kommentarer»
Jeg har prøvd denne ved flere anledninger, og hadde store forhåpninger til den - men desverre ble jeg skuffet. Den eneste jobben den har er å "krympe" kvisere i løpet av natten, men det gjør den ikke på meg. Selv etter 3 netters behandling er det ikke noen nevneverdig forskjell på kvisene, annet en den naturlige utvilingen kviser går gjennom på denne tiden. Nå skal det sies at den flasken jeg testet hadde utløpsdato i slutten av april 2011, men jeg synes fortsatt at et produkt skal fungere selv om det nærmer seg utløpsdato. Jeg skal gi den nye flasken noen forsøk, for å være på den sikre siden. Allikevel må jeg innrømme at denne ikke har levd opp til forventningene mine :( Da synes jeg Vit-A-Plus Clearing Complex fra MD fungerer mye bedre.

Karakter: 1/6 (Dersom det viser seg at den nye flasken er mer effektiv, vil jeg endre denne omtalen - naturligvis)

1 kommentarer:

SivLene Says:

Har prøvd litt produkter fra dermalogica, men må innrømme at dette merket fungerte ikke for meg og min hud..

Liker veldig godt Vit-A-Plus Clearing Complex jeg også, har fått veldig bra resultat av denne på problemhud.

Legg inn en kommentar