Beauty on a Budget: NYX - Cream Blush

 
Jeg er ikke den første som skriver en omtale om denne blushen, og kommer garantert ikke til å bli den siste! :P Jeg kjøpte denne i fargen Boho Chic, som er en nydelig rosafarge med et hint av shimmer. Fargen er ikke like knæsj som bildet gir utrykk for :P Etuiet er enkelt og sort, med gjennomsiktig lokk - rett og slett fint! :)
Konsistensen er kremet, silkemyk og akkurat passe fast/løs. Jeg bruker fingrene til å påføre denne, og føler ikke at det er noen fare for å få for mye produkt på fingrene. Den blender seg lett inn i huden, er lett å jobbe med og blir ikke flekkete :) Jeg elsker hvordan den får huden til å virke frisk og fin, når utgangspunktet egentlig er bleikt og gustent. Rosene i kinnene ser veldig naturlige ut, og holdbarheten er også god :)
Jeg har ytterst liten peiling på hvilke fargetoner som passer hvilke hudtyper, men ifølge Heidi Øksendal passer denne blushen for de aller fleste :)
Blushen kan kjøpes hos cherryculture.com for $6 - ca 35kr, en helt sinnsyk pris for et så godt produkt!

Boab-karakter: 6/6   - verdt hver eneste krone! :D


Gode nyheter: flere eksemplarer av denne er på vei, og vil bli brukt som premie i kommende konkurranser! :)

4 kommentarer:

Maaria Says:

Den så fin ut! :D Og gleder meg til flere konkurranser! :D

SivLene Says:

Denne så veldig fin ut:) MÅ få somlet meg til å kjøpe noen NYX produkter snart..:D

Unknown Says:

Oj, den var jo kjempebillig! :D

Silje Says:

Jepp! Man får mye for penga :) Men hvis du blir med på neste konkurranse SivLene, så kanskje du slipper og gå til innkjøp av den selv ;) (Er jo random.org som bestemmer, så sjansen er like stor selv om du har vunnet før)

Legg inn en kommentar