Beauty on a Budget: NYX - Maskara

Førsteinntrykket av denne er litt blandet; Etuiet er enkelt og pent, men ganske lite - til og med etuiet til MAC X er større, og det sier litt... Men ved nærmere inspeksjon finner jeg fort ut at skinnet kan bedra; Denne inneholder like mye produkt som MAC X (6.5 gram) - ikke en veldig stor mengde, men for $5 er det allikevel mye for pengene!

Håndtaket er godt og holde i og børsten er enda bedre :) Selve produktet er lett å påføre og klumper ikke. Aldri før har jeg klart å bygge opp SÅ lange vipper kun med maskara, uten noen problemer. Jeg har heller ikke opplevd at den drysser e.l. Det eneste "negative" jeg har å si om denne er at den ikke gjør vippene fyldigere, bare lengre - men nå har jeg ikke spesielt tynne vipper...de er bare korte.

Jeg er rett og slett veldig imponert! Dette blir helt klart en hverdagsfavoritt som jeg tryt kan anbefale videre :)

BoaB-Karakter: 6/6++

4 kommentarer:

Amens somnium Says:

Jeg har en NYX maskara i bronsje. Den var ikke godt pigmentert og det kjenntes ut som tynnt slim:S

Silje Says:

Æsj, da! Det hørtes skikkelig ekkelt ut. Jeg har ikke hatt den følelsen med den svarte - da er det sikkert litt forskjell fra farge til farge :P

...Men da vet jeg at jeg skal holde meg unne den bronsjefargede ;)

Amens somnium Says:

ja det kan være:) Liker bloggen din kjempe godt!Kjempe fint at du tar for deg smike i forskjellige pris klasser:)

Silje Says:

Tusen takk! :)

Jeg synes det er viktig å spre ordet om at ikke all billigsminke er dritt :P Dessuten er det en stor gruppe jenter (og noen gutter også) som av forskjellige grunner ikke har råd til å kjøpe sminke fra de dyrere merkene, da er det fint om jeg kan hjelpe dem med å finne gode produkter for en billig penge og unngå bomkjøp :D

Det er bare og si i fra dersom du har noen ønsker, tips eller forslag til omtaler og andre aktiviteter på bloggen framover. :)

Legg inn en kommentar