Klokka er nå 2.19 på natta...

Lagt inn av Silje In | 2 kommentarer»
...og her sitter jeg og tukler med Wordpress :P
Arrgh! Det er frustrerende at jeg, som er over gjennomsnittlig kompetent hva IT og programmering angår, sitter her og sliter med å finne frem i den jungelen wordpress sitt kontrollpanel er! (mener virkelig ikke å være blærete. jeg har bare hatt en veldig nerdete oppvekst :P) Nå skal det legges til at jeg akkurat har begynt, og at jeg er ganske trøtt i trynet - så det er mulig ting klarner opp dersom jeg får meg noen timers søvn :P

Anyways... Ambisjonene er å få slengt bloggen over på en mer brukervennlig...eh...vel... i alle fall mer tilpasningsvennlig platform etter hvert :) Men det kommer nok til å ta litt tid før jeg er 100% fornøyd med utseendet, menyer osv. Så dere får overleve her inne en stund til ;)

2 kommentarer:

Maaria Says:

Jeg syns blogspot er best jeg, der kan du endre på alt av html og css helt gratis, og dermed tilpasse siden akkurat som man vil! Sånn jeg liker det ;) På wordpress må man betale for å endre cssfeks :p

Anonym Says:

Jeg har både blogspot, og wordpress. liker bedre wordpress, og jeg plagdes lenge med wordpress jeg også, er ikke 100 % forøyd enda, men ser greit ut inn tilvidere.

Legg inn en kommentar