Dagens Makeup

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
God morgen alle sammen! Selv om jeg mest av alt hadde lyst til å krype under dyna og pleie forkjølelsen etter å ha levert junior i bhg i stad, klarte jeg å la være. Jeg MÅ til byen for å handle kakebake-saker ;) For i dag starter maratonet! Jeg skal bake masse muffins til feiringen i bhg, Mikke Mus-kaken og muligens en ostekake (hvis jeg ikke kjøper en i stedet da...) Derfor har jeg desverre ikke tid til å være syk i dag :-/ Jeg tenkte som så at det er bedre å bli ferdig med alt først, så kan jeg slappe av med god samvittighet etterpå ;)

Uansett; Her er altså dagens makeup. Paint Pot'en brukes naturligvis, men i dag har jeg gått for en mørk lilla skygge i globalen :) På leppene har jeg Smashbox lipgloss i fargen Rush <3

Håper dere får en kjempefin dag, så blogges vi senere.

Toodle Pip!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar