Makeup Mekka Brow Sculpt

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
Enda en del av bursdagsgaven min til meg selv :P Jeg kjøpte den i fargen brunette iom at jeg er falsk brunette selv ;) Den koster 149kr - en helt grei pris ifht størrelsen :)

Et sminket bryn og et usminket bryn
Førsteinntrykket er bra. Den består av en øyenbrynskygge og voks, skyggen gir farge mens voksen former og holder brynene på plass :) Produktene er lette å jobbe med, fargen er akkurat passe pigmentert og kan bygges opp for en mer dramatisk look. Selv en noob som meg klarer å få et pent resultat med disse :) Holdbarheten er også helt OK (må nok friskes opp hvis du skal ut etter jobb). Det er ikke et sensasjonelt produkt, men det gjør jobben sin - og det på en god måte :)

Karakter: 5/6

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar