Pakke i posten:

 Som jeg trodde, så var det en hyggelig overraskelse i postkassen min i dag! Premien fra konkurransen i Sminkebloggen har kommet, og FOR en premie!
 Fra venstre: Parfyme fra Lancôme, leppestift fra NYX, dagkrem fra Shiseido, Juicy Tube fra Lancôme, 4 stk Cup Cake Gloss fra NYX (er de ikke søte?), Eyeshadow base fra Artdeco, Champagne & Caviar-palett fra NYX og et par kjempefine øreringer! :D Jeg er superfornøyd, og kommer til å bruke kvelden på å utforske alle herlighetene. Jeg er spesielt glad for paletten, for fargene er nydelige - akkurat den type farger jeg bruker hver eneste dag :) Det samme gjelder leppestiften, den er helt fantastisk - og jeg har et ganske akutt behov for flere leppestifter ;)
Så utrolig søte! Eneste ulempen er at jeg får lyst på muffins hver gang jeg ser dem :P

Tusen, tusen takk Martina! :D Premien var midt i blinken, og kommer garantert til å blir brukt masse fremover!

Hvis dere synes premien var fin, så blir Martina sikkert glad for at du legger igjen noen søte ord til henne i bloggen hennes - så kanskje hun starter en ny konkurranse snart ;)

Sminkebloggen

2 kommentarer:

Maria Helene Says:

Wow, det var en skikkelig premie det der ja! :)

Unknown Says:

Oj, så utrolig mye fint! Martina er snill :D

Legg inn en kommentar