Too Faced - Naked Eye Palette

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
Denne paletten har jeg brukt hver dag siden jeg fikk den, og jeg simpelthen elsker disse skyggene!
Foto lånt av ByCelina - trykk på bildet for hennes omtale av paletten
Jeg måtte le litt når jeg leste omtalen av denne paletten i Celina sin blogg, ikke av selve omtalen altså - for den er veldig godt skrevet, men av hennes erfaring med denne. Det er helt klart at denne ikke fungerer like godt for alle :P Sånn er det bare :)

For meg derimot fungerer den utmerket. Jeg har ikke problemer med at skyggene er usynlige når de er påført, og selv om mange av skyggene er lyse - vises de godt allikevel :) De er lette å jobbe med, og drysser lite. Holdbarheten er også god, men uten primer striper den seg litt mot slutten av dagen - det er ikke værre enn at det blir borte dersom man klapper litt på lokket med en finger. Samtlige farger (untatt Stiletto) er utmerket til hverdagsbruk, og det var tross alt det jeg kjøpte denne paletten til ;) Det er også trygt å mikse og matche disse fargene med hverandre, man trenger ikke holde seg til de oppsatte radene - alle skyggene matcher hverandre uansett.

Min favorittkobinasjon for øyeblikket er Pillow Talk på lokket, Like A Virgin i globalen og Birthday Suit ved øyenbrynsbenet. Jeg synes In The Buff blir for lys til øyenbrynsbenet, men jeg pleier å bruke den i øyekroken - den gir virkelig et mer våkent blikk!

Paletten får stjerner i margen for et pent design og praktiske kort med forslag til makeup-looks, men litt minus for de idiotiske applikatorene som alltid følger med... Når skal kosmetikkbransjen skjønne at disse er ubrukelige? Jaja, nok om det :P

Konklusjonen blir som følger: For meg er denne paletten utmerket, og jeg liker den svært godt. Allikevel kommer det an på din hudtype og dine preferanser hvorvidt du liker den eller ikke, slik er det jo med alt her i sminkeverdenen ;) De erfaringene jeg selv har med paletten er utelukkende positive, derfor kan jeg med god samvittighet anbefale denne videre :)

Karakter: 5/6

Hvilke erfaringer og meninger har du om denne paletten?
Published with Blogger-droid v1.6.7

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar