Beauty on a Budget: Amuse - Bees Wax Lip Balm

Jeg har nå brukt denne i tre dager, både på jobb og hjemme. Den er som en helt vanlig lip balm, hverken mer eller mindre. Den gjør jobben bedre enn Lypsyl, for Lypsyl tørker ut leppene mine - men noen vidunderkur er det ikke. Holdbarheten er middels, men det som trekker ned er lukten... Jeg synes denne ikke lukter spesielt godt - man vender seg til lukten etter hvert, men den er litt spesiell. Jeg har ikke testet den andre jeg kjøpte, som er med honning - det er mulig den lukter litt annerledes. Alt i alt er det en brukbar lip balm, den holder leppene myke uten å være seig eller klissete.
Prisen er $ 1.25 (ca 7 kr) så prisen kan man ikke klage på :)

BoaB-Karakter: 4/6

1 kommentarer:

Mia Says:

Synes bees wax er ganske basic, alltid fin å ha i vesken

Legg inn en kommentar