Makeup Video: Hverdagssminke

Lagt inn av Silje In , | 11 kommentarer»
Okei, siden det var noen som spurte etter en sminkevideo tenkte jeg at det kunne være en morsom ting å prøve. Det første jeg merket da jeg satt igang var at det var veldig rart å snakke med seg selv, men når man først kom igang så var det vanskelig å slutte og prate - derfor har videoen blitt kuttet ned ganske mye for å få den under 10 min (youtube-krav). Av en eller annen merkelig grunn ble de siste sekundene ikke lastet opp, men jeg var på dette tidspunktet ferdig med selve sminken derfor orket jeg ikke å gjøre noe med det.

Jeg er klar over at jeg sier "Øhm..." en del, dette er fordi jeg er nervøs - da sier jeg Øhm i tenkepausene mine. Forhåpentligvis er dette en uvane jeg blir kvitt dersom jeg blir vant til å snakke forran kamera ;)

11 kommentarer:

Anonym Says:

Jeg får ikke sett den. Det står bare "Denne videoen er privat" :(

Silje Says:

Ah! Hadde glemt å merke videoen som public :P Det skal funke nå :)

Sandra Says:

Jeg likte sminkevideoen din kjempe godt! Jeg lærte også litt nytt :) Håper du kan lage flere med andre look's :D

Anna Margrethe Says:

Du er veldig sjarmerende!!

Anonym Says:

jeg har prøvde mange ganger å laget video, men aldri kommet så langt til å lagt det ut, det blir heller slettet, føler meg så teit der jeg sitter.

Jeg er ikke så flink sånn som du er:)
du er jo naturtalent til det der :)

SivLene Says:

Kjempefin sminkevideo, synes du er tøff som tør! Kommer nok aldri til å komme noen videoblogg fra denne kanten. Hehe..

Silje Says:

Tusen takk! Jeg var veldig skeptisk til å gjøre det selv, men tenkte som så at dersom det ikke faller i smak er det jo bare å fjerne den igjen :P Hehe.

Lene Christin - Vinn Sigma F82 på konken min! Says:

Syns det var en kjempe bra video jeg :) Og utrulig tøff som tørr :)

ida879 Says:

Jeg synes du var kjempeflink, fikk litt radiostemme-feeling uten radiotryne, du var jo kjempepen og kjempesøt! :D Må også føye til at du har fantastiske lepper! Haha, tenkte gjennom hele videoen hvilke leppestift du brukte, men så var det jo bare din egen leppefarge! :) Skjønn var du :)

Silje Says:

ÅÅååh! Det må da være det snilleste og søteste noen noensinne har sagt til meg. Tusen, tusen takk! :) You just made my day...eh..night... (du skjønner hva jeg mener) :P

Unknown Says:

Synes dette var en god første-video! :D Du må gjerne lage flere :)

Legg inn en kommentar