Beauty on a Budget: elf - Plumping Lip Glaze

Denne har jeg i fargen Plum Pout, som er ganske lik min egen leppefarge. Lipglossen kommer med en blank gloss, som skal gi mye "plump" og en farget som gir middels "plump". Førsteinntrykket er bra, etuiet ser pent ut og glossene er lekre.

Det første man merker når man har påført glossen er at det prikker litt i leppene, dette varer i 5-10min og er ikke spesielt ubehagelig - bare litt rart. Jeg kan ikke si at jeg har merket noen stort forskjell på den blanke og den fargene glossen, de prikker like mye i leppene og varer like lenge. Holdbarheten er faktisk ganske god, og begge glossene er nydelige og mukgjørende.

Desverre merker jeg ikke stort til "plumping"-effekten :( Jeg kjenner at det prikker, men størrelsesforskjellen er ikke spesielt stor, det er en liten forskjell - men ikke så mye som jeg hadde håper på...

Allikevel er dette en god og fin gloss, bare synd den ikke lever helt opp til forventningene...

BoaB-Karakter: 4/6

3 kommentarer:

Maiken Says:

Nå er ikke dette akkurat "budget friendly", men om du er ute etter en god plumping gloss, så er Too Faced Lip Injection Extreme god. Extreme er en god beskrivelse. Var litt ubehagelig å ha på, men funka som bare juling!

Nanna Says:

Kjøpte denne selv og er ganske fornøyd med hvordan den ser ut. Er likevel enig i at effekten ikke er hva den lover. Litt dumt men.

Anonym Says:

Den var i alle fall nydelig på :)

Legg inn en kommentar