Dagens Makeup

Snakk om å ha en dårlig hårdag :P
 I og med at jeg anmeldte NYX Champagne & Caviar- paletten i dag tenkte jeg det var på sin plass å vise en naturlig og fin look fra denne :) Som vanlig er mine fotokunnskaper ikke gode nok til å få frem fargene godt nok, men det får så være... Standard grunnlag og UDPP på øyelokket. På leppene har jeg NYX lipgloss i fargen Pink Natural.
Her har jeg brukt den lyse rosa skygge på lokket, en varm og gylden brunfarge i og rundt globalen sammen med en mørk, matt brunfarge for å få litt dypde. Som highlighter brukte jeg en champagnefarge med rosa undertoner :)

4 kommentarer:

Unknown Says:

Det ble veldig fint! :D

Lene Christin - Vinn Sigma F82 på konken min! Says:

Det var kjempe fint! Bare slenger ut ett forslag her, men jeg hadde likt en tutorial på denne :)

Silje Says:

Tusen takk :)

Forslag blir jeg alltid glad for, så jeg skal lage en tutorial av denne til deg (og til alle andre også da):)

Lene Christin - Vinn Sigma F82 på konken min! Says:

Flott! :) Gleder meg :)

Legg inn en kommentar