Beauty on a Budget: NYX - Nail Polish

Denne lakken har jeg nå brukt i tre dager, og det er på tide med en oppsummering. Flasken til lakken er helt standard, ikke noe spesielt - men heller ikke noe som røper at den bare koster 3 $. Fargen på lakken derimot, Purple Noir, er helt nydelig. Det er en mørk lilla med litt glitter :) Som dere vet er jeg veldig svak for lilla, og denne er perfekt :P Lakken har en god konsistens og tørker kjapt. God dekkevne har den også, med en trent hånd holder det med ett strøk :) Men jeg synes kosten er alt for tynn, jeg må dra mange ganger over neglen for å få dekket hele - det trekker ned. Holdbarheten virker bra, etter tre dager, uten base- eller topcoat, har det ikke kommet noen hakk e.l. - man ser bare litt slitasje ytterst på neglen. Selv om kosten er tynn, er selve produktet av en veldig god kvalitet - derfor synes jeg det er et godt kjøp.

BoaB-karakter: 4/6

2 kommentarer:

SivLene Says:

Kjempefin farge:) Må virkelig skaffe meg noe fra NYX..

Unknown Says:

Trenger virkelig en lilla neglelakk og denne var nydelig :D

Legg inn en kommentar