Vinnerne av NYX-konkurransen er:

Lagt inn av Silje In | 5 kommentarer»
Eirin fra Bergen stikker av med hovedpremien denne gangen! :) You Lucky Bastard...


munnspill må nøye seg med trøstepremien, men det betyr i alle fall at hun får en pakke i posten snart... og hvem liker vel ikke det? ;)

Nå har det seg slik at pakken min fra cherryculture - som inneholder alle premiene - er en smule forsinket, men jeg er ganske sikker på at den  dukker opp i morgen :) Så fort den dukker opp blir premiene sendt rett til de heldige vinnerne, og jeg legger ut bilder av både hoved- og trøstepremien, slik at vinnerne vet hva de har i vente ;)

Vinnerne må sende meg en mail til siljeto@gmail.com med fullt navn og adresse.



Dessuten har jeg en god nyhet til alle dere som ikke vant; 

Siden det var så mange deltagere i denne konkurransen, kommer jeg til å sette i gang en ny konkurranse igjen veldig snart! Denne gangen blir premien en goodiebag fra e.l.f :) Stay tuned!

5 kommentarer:

Anonym Says:

Woho! Tusen takk! Såå gøy å vinne, selv om det "bare" er trøstepremien. Liker konkurransene dine :D

Silje Says:

Så bra! :) Da får du bli med på neste også, vinnersjanser er ikke mindre selv om du har vunnet noe tidligere ;)

Anonym Says:

TUSEN TAKK!!! Så utrolig kult å vinne :) :) :)
Der gjorde du virkelig uken min :)
Jeg har sendt deg mail med adressem min.
Stor takknemlig klem fra Eirin fra Bergen :)

Lene Christin Says:

Gratulere! :D Så koselig å se hvor glad folk blir når de vinner :)

Silje Says:

Jeg blir så utrolig glad når jeg ser hvor fornøyde vinnerne blir! :) Det er derfor jeg elsker å arrangere konkurranser! ;)

Legg inn en kommentar