MAC Wonder Woman Defiance Eye Quad.

Lagt inn av Silje In | 2 kommentarer»
Defiance, Paradise Island, Star Studded og Real Drama
 Da jeg åpnet etuiet, fikk jeg hakeslepp. Skyggene var enda penere enn jeg trodde de skulle være, og etuiet i seg selv var faktisk ikke så ille :P Det bildene på nettet ikke har fått med er at eutiet har en metallic finnish, og ikke bare en billig, kjedelig og tacky rød og blå plastikk. Greit nok, etuiet er ikke av de mest classy - men så skal det ikke vises frem i hytt og være heller :P

Øynene mine ser veldig smale ut, men det er fordi jeg myser pga veldig sterkt sollys
Selv om jeg var veldig fornøyd med sminken jeg la tidligere i dag, klarte jeg ikke å la paletten ligge urørt i skuffen. Derfor har jeg hatt en mye kraftigere øyesminke enn jeg vanligvis bruker i hverdagen, men jeg synes den ble ganske fin :) Det er tross alt en ganske spesiell dag, og da har man lov til å pynte seg litt ;)
Huff! Man kan desverre se at tidens tann begynner å sette sine spor på øynene mine :P
Jeg har brukt Paradise Island på øyelokket, sammen med litt Star Studded ytterst. Real Drama i globalen, og Defiance som highlighter. Slett ikke så værst til å være første forsøk :)

SÅ; Hva synes jeg om skyggene?

Skyggene er gode å jobbe med og alle er godt pigmenterte. Jeg slet litt med å duse ut Real Drama, men det var nok min egen feil - jeg brukte ikke riktig kost :P Så fort jeg skiftet til en annen, litt kraftigere blendekost gikk det helt fint :)

Jeg elsker at fargene er ganske kalde, for jeg har selv en kald hudtone - derfor synes jeg de passer meg ganske bra :) Dessuten synes jeg kalde fargetoner ikke er fullt så "dollete" som de varme fargetonene (mulig jeg er helt på bærtur her, men det er nå min mening) - og jeg er IKKE av den "dollete" typen ;) Selvsagt liker jeg å pynte meg som alle andre jenter, men sukkersøte dukkeøyne er ikke min stil :P

Denne paletten vil nok bli mye brukt fremover, også i hverdagen (Men muligens da med Star Studded i globalen). Mitt første møte med øyenskygger i pudderform fra MAC har vært en stor suksess! Det blir nok flere av disse i sminkeskuffen min fremover! :)

Karakter: 6/6

2 kommentarer:

Tone Says:

Dette var knallfint, Silje!! Og heller absolutt ikke for mye, uavhengig av størrelsen på dagene ;)

Anonym Says:

Så ut som en fin palett som kledde deg godt :)

- Jade

Legg inn en kommentar