elf Duo Eyeshadow Creme Swatches

Lagt inn av Silje In | 5 kommentarer»
 To av elf sine kremskygger i fargene Berry Mix og Butter Pecan. I boksen ser de ikke spesielt attraktive ut, må jeg ærlig innrømme... De hadde svettet litt og fargene så litt dårlig pigmenterte ut. Dette inntrykket ble fort endret da jeg fikk dem på huden:
Akkurat passe med shimmer og helt nydelige farger :) Det skal bli spennende å se hvor holdbare de er!

Butter Pecan er med i Goodiebagen i ukens konkurranse :)

Hva synes du om disse?

5 kommentarer:

Unknown Says:

De så kjempebra ut! Nydelige farger :D

Joni Says:

Åh, så nydelige de er! Likte spesielt Butter Pecan faktisk, siden jeg best liker varme bruntoner:) Må bare si at jeg har lest utrolig mye på bloggen din de siste ukene, og spesielt mye nå de siste dagene, siden jeg sitter inne med brukket ankel og ikke har noe å gjøre. Da er bloggen din perfekt å lese, siden den handler om ting jeg virkelig interesserer meg for! Synes du skriver virkelig bra, og gleder meg allerede til neste innlegg:D

Susanne Renø Says:

Har den øverste, og liker den kjempegodt :)

Amens somnium Says:

Jeg har en slik fra e.l.f. Jeg bure ha eyeshadow primer under for det blir ikke tørr og den sklir utover:/ men liker at den er så enkel å blende ut:)

Silje Says:

Så koselig Joni :) Fint du liker det du leser, og jeg er veldig glad for at du kommer innom! Jeg håper ankelen din gror kjapt :)

Legg inn en kommentar