Konkurransen nærmer seg slutten

Lagt inn av Silje In | 2 kommentarer»
Nå er det bare noen få dager til konkurransen nærmer seg slutten, så hvis du ikke har meldt deg på enda må du forte deg! :)

For å få litt fart i denne konkurransen disse siste dagene skal jeg friste med en liten "gulrot":

Dersom vi oppnår 95 deltagere slenger jeg på en ekstra premie! Denne vil bestå av et lite utvalg produkter fra elf, men muligens også fra NYX dersom jeg føler meg litt ekstra snill... ;) Det kan nok også hende at givergleden blir enda større dersom vi kommer oss over 100 følgere ;)

Sa da er det bare å sette i gang vervekampanjen! Få med venner, bekjente og ukjente :P Trykker du på Like on bloglovin' -knappen til dette innlegget sørger du for at flere får høre om konkurransen ;)

Du finner konkurransen HER!!!

2 kommentarer:

Unknown Says:

Jeg krysser fingrene som bare det her! :D

kristina Says:

Sitter og venter i spenning :D

Legg inn en kommentar