Dagens Makeup

Lagt inn av Silje In , | 3 kommentarer»
I dag er en ganske spesiell dag, derfor har jeg pyntet meg litt ekstra :) Standard underlag, NYX Creme blush, Isadora Bronzer, MAC Wonder Woman Defiance- palett, MAC X Maskara og elf Minty Lipgloss.

I dag er det 5 år siden jeg og min kjære ble sammen! Kjære vene som tiden har flydd, og så utrolig mye fint som har skjedd på disse fem årene. Sambo jobber sent i kveld, så vi utsetter nok feiringen til å morgen, men jeg skal nok på polet for å kjøpe en flaske vin vi kan kose oss med i kveld.

Jeg håper dere får en fantastisk dag, så blogges vi litt senere ;)

3 kommentarer:

Joni Says:

Ah, så koselig! Håper dere får en flott feiring, gratulerer så mye til dere to:D

Anonym Says:

gratulerer med 5 år :)
-Eirin fra bergen

Unknown Says:

Gratulerer søte! :D

Legg inn en kommentar