En liten oppdatering...

Lagt inn av Silje In , , | 3 kommentarer»
Da var jeg ferdig hos kiropraktoren...endelig! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men det er den merkeligste kiropraktoren jeg noen sinne har vært borti. Han brukte utrolig mye tid på å skryte av seg selv, kampsporten sin, oppdragelsespolitikken han fører og på å rakke ned på kampsporten jeg selv har trent. Det han brukte minst tid på var selve behandlingen! Jeg møtte opp 9.30 og var ikke ferdig før 11.30 - da hadde jeg fått ca 15min elektrostimulering og 20 minutter masasje - resten ble kastet bort på å høre på skravlingen hans. Han gjorde 3 justeringer av ryggen/nakken min...that's it! Merket at jeg ble ganske irritert og rastløs mot slutten, og vurderer sterkt å avbestille timen han satt opp til meg på mandag :-/ Burde legge til at han i tillegg var en blærete amerikaner...ugh! Jeg vil ikke nevne noe navn, men han falt ikke i smak hos meg!

3 kommentarer:

Lene Christin Says:

Tok han betalt for all den tida han stod å skravla også? Hørtes ut som en skikkelig raring :s

Silje Says:

Nei, egentlig ikke. Jeg kjøpte en kupong på Groupon på behandlingen for 240kr. Iom at jeg fikk såpass lang massasje var det verdt det uansett. Men jeg akter ikke å betale fullpris ved en ordinær time dersom han skravler like mye da :(

Lene Christin Says:

Okei, det var jo bra :) Betaler ca 220 kroner for "en time" som består av ca 30-40 minutter hos fysioterapauten, så kan tenke meg at to fulle timer hadde blitt litt dyrt :)

Legg inn en kommentar