MAC Paint Pot - Constructivist

Lagt inn av Silje In | 1 kommentarer»
 Jeg kjøpte denne i går, en ekstra bursdagsgave til meg selv ;) Prisen var 160kr hos MAC på Oslo City.
 Fargen er en nydelig, mørk brun med shimmer. Fargen blir ganske lys når man legger et tynt lag, og kan bygges til å bli mye mørkere. I likhet med painterly har den en kremet skygge som er legge - den store forskjelen er at denne er en utfordring å blende...
Mine erfaringer med denne er at når den først er lagt på huden, så blir den der. Derfor må du blende ut kantene med en gang, for når skyggen tørker, sitter den bom fast! :P Jobben blir lettere dersom men bruker en primer under, men jeg må nok øve litt før jeg får det til uten å bli stressa :P MEN; Fargen er nydelig! Og som du sikkert har skjønt så er holdbarheten ektremt god. (swatchen jeg tok i går kl 17 sitter fortsatt på armen), og mye tyder på at den er vannfast også :)

Konklusjonen blir at dette er en veldig god skygge når den først er på, men å få det pent krever litt øvelse :P

Karakter: 4/6

Har du noen erfaringer med denne?

1 kommentarer:

Maaria Says:

Den så veldig fin ut! Liker veldig godt brunfarger og naturlige toner :)

Legg inn en kommentar