Beauty on a Budget: NYX - 10 Color Palette: Champagne & Caviar

Enda en av premiene i konkurransen jeg vant på sminkebloggen.no, og uten tvil den delen av gaven som er mest brukt (bortsett fra cupcake-glossene da). Dette er uten tvil en fantastisk palett, og den inneholder fargespekteret jeg foretrekker å bruke hver dag, nemlig brune, beige og champagnefargene skygger. Uansett hvilken kombinasjon du velger fra denne paletten, så ser det bra ut - for alle fargene matcher hverandre godt. Denne paletten er laget for nude-looks, så man kan ikke forvente et enormt fargespekter, men utvalget er variert og fint med innslag av både rosa, hvitt og svart.

Som enkelte andre skygger fra NYX, så drysser disse litt. Jeg trekker ikke stort for sånt, da det kan skje med alle skygger - jeg holder nesten alltid et papir under øyet når jeg legger skygge, bare for å være på den sikre siden ;) Holdbarheten uten primer er heller ikke den beste på min fete hud, derfor bruker jeg alltid primer under skyggene - da holder skyggene like lenge som skygger fra de dyrere merkene :)

En veldig positiv ting jeg vil trekke frem ved denne paletten er den svarte skyggen. Det er uten tvil den mest pigmerte svarte skyggen jeg eier. Den danker lett ut både Perversion fra UD <3 NYC-paletten og den sorte skyggen i 88-paletten min, dessuten legger den seg mye jevnere OG er lettere å jobbe med! Her kan dere se forskjellen (på primer):
88-paletten, UD-paletten og NYX-paletten
Konklusjonen er klar: Denne anbefales på det varmeste! Man får mange fine og gode skygger til den nette pris av $8 (ca. 45 kroner) hos cherryculture. Jeg er utrolig glad for at Martina ga meg muligheten til å bli kjent med denne paletten :)

BoaB-Karakter: 5/6

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar