Dilemma!

Lagt inn av Silje In , | 6 kommentarer»
Om to dager har jeg bursdag, og jeg får selv velge meg ut en/flere gaver til en verdi av 500kr fra min kjære. Er det ikke typisk, at når jeg endelig får penger til å kjøpe meg noe jeg har ønsket meg lenge, så aner jeg ikke hva jeg skal velge! :P
Hadde det vært 500 av mine egne kroner hadde de vært borte på et blunk, men her sitter jeg alstå - fullstendig handlingslammet :-o

Jeg har i noen tidligere innlegg vist frem noen av de tingene jeg ønsker meg, men hva skal jeg velge? jeg vil helst handle så mye som mulig fra et og samme sted, slik at jeg ikke kaster bort mye av gaven på frakt... Noen tips?

6 kommentarer:

Anonym Says:

Ja, pleier å være sånn :P
Når andre skal betale for en så vet man ikke hva man vil ha:P

Jeg vet ikke hva du skal velge:P

Anonym Says:

Jeg hadde definitivt valgt Glamourland paletten fra too faced, den sikler jeg syykt på for tiden :D

Silje Says:

hmm... Ja, jeg også. Men er det noen som vet hvor jeg får kjøpt den? dvs. hvor er den billigst?

Anonym Says:

Bestill fra ELF. Øyenskyggene deres er kjempe bra om du har en god primer under. Du får veldig mye for pengene også, da kan jo du evt. ta en øyenskygge palett og så kanskje investere i en skikkelig god primer :)

Silje Says:

Anonym: Jeg har akkurat lagt igjen en stor bestilling hos elf for mine egne penger, derfor vil jeg gjerne unne meg noe spesielt i stedet - noe jeg ikke vanligvis tar meg råd til å kjøpe... Jeg tror nok det blir bl. annet romantic eye paletten... jeg har et håp om at bryllupslooken min kan finnes i den paletten ;)

Anonym Says:

Var faktisk veldig vanskelig å finne nettbutikker som hadde glamourland til salgs..Det er visst ganske limited edition..Men så de hadde den på nelly.com iallefall, om til en litt stiv pris :)Men men, du har uansett veldig mye annet fint å velge mellom på ønskelista di..du har kanskje valgt noe allerede?

Legg inn en kommentar