Pakke i posten:

Lagt inn av Silje In | 2 kommentarer»
 
At det er mulig! Jeg hadde helt glemt at denne var på vei - og FOR en fin overraskelse det var å se den i postkassa! :D Nå vet jeg hva jeg har å gjøre de neste kveldene ;)
 
Etter å ha kikket kjapt gjennom den må jeg si at førsteinntrykket er veldig bra :) Mange step-by-step instruksjoner, forklaringer og tips. Jeg liker spesielt godt kapittel 3 som handler om huden og hudpleie, her får man en skikkelig forklaring på hvordan produktene fungerer og hva som er best for de forskjellige hudtypene - dette trenger jeg å lære mye mer om :)
Jeg kjenner kredittkortet brenner bare jeg ser på slike bilder :P Noe har jeg, men det er alltid så mye mer man skulle hatt!

BTW så har jeg akkurat bestilt et par ting fra Ebay, skal vise dere etterpå :)

2 kommentarer:

Anonym Says:

Kor du bestilte denne fra?
hva kostet den? :)
Har ønsket meg denne lenge

Silje Says:

Jeg kjøpte den på Amazon.com og den kostet 21 dollar :)

Legg inn en kommentar