En fin dag :)

Lagt inn av Silje In , | 2 kommentarer»
Jeg har hatt en ganske vanlig dag, men med en fin avslutning :) På dagen dreide det stort sett om vanlige hverdagsting; jeg og sambo dro på Biltema for å kjøpe et skistativ som ikke passet til bilen og en potte til junior som var alt for liten :P Så bar det hjem for å rydde og ta seg av klesvasken som igjen hadde nådd uante høyder...
Men like før vi skal hente junior i barnehagen sier sambo at vi skal ut og spise middag idag :) Hurra! Så vi koste oss på T.G.I. Fridays (stamstedet vårt de gangene junior er med - for der gjør det ikke noe om han lager litt leven) :P Etterpå dro vi hjem for å spise is (hvorfor kaste bort masse penger på is på restaurant, når vi har det i fryseren hjemme...? Og hjemme er det gratis påfyll!)

Nå sitter jeg og koser meg med en pils og et påske-egg (de av sjokolade, med sjokolademoussefyll). Jeg pleier huden med en ansiktsmaske fra REN - så dere får høre hva jeg synes om den i morgen.

God kveld folkens! :)

2 kommentarer:

Norwegiantage Says:

Pils og sjokolade egg du gitt? Merkelig kombo eller nei? Haha.

<3mvv

themodernvv.com

Silje Says:

Hehe. Neida, sjokolade passer til alt! ;)

Legg inn en kommentar