Beauty on a Budget: elf - Mineral Lipstick

eg har denne i fargen Ripe rose, som er en nydelig rødrosa farge. Først må jeg si at etuiet på denne er kjempelekkert! Det er matt sort med elf logoen på toppen av lokket, ingen kan gjette at denne bare koster 35kr!

Selve leppestiften er lett å påføre, og har en kremet konsistens. Holdbarheten er god, så denne overlever noen glass vin uten alt for store problemer :) Jeg elsker fargen, den gir ansiktet et friskt pust, uten å være for ekstrem ;) Kan fint brukes både til hverdag og fest - det blir nok mest på fest for min del, men denne vil nok bli en gjenganger :) Faktisk liker jeg denne minst like godt som MAC-leppestiften min! :P

BoaB-Karakter: 6/6

3 kommentarer:

NML Says:

ENIG! Har den i Nicely Nude, og den er riktig så fin! Blir ikke tørr på leppene, og den smaker ikke noe. Prima!

Silje Says:

Så bra, da er jeg ikke helt på jordet med omtalen :P
Jeg har bestilt en til, og det blir nok flere etter hvert :)

Anonym Says:

Også mineral da :) Liker :) Hvor har du kjøpt den??

Legg inn en kommentar