Makeup look fra 88-paletten

Lagt inn av Silje In | 3 kommentarer»


Jeg driver stadig å utforsker 88-palettene mine. Delvis for å bli kjent med skyggene, delvis for øvelse, men akkurat nå var det mest for å teste hvor bra fersken fungerer med lilla :P

Jeg prøver å finne ut hvilke farger jeg skal bruke i bryllupssminken min, og fram til nå har jeg tenkt meg lilla med en liten dæsj rosa. Men når jeg så hvor blå øynene mine ble når jeg brukte fersken - fikk jeg litt lyst til å bruke det... Jeg må prøve meg fram litt mer, så saken er langt fra avgjort :P Men dette er i alle fall mitt første forsøk :)

3 kommentarer:

Maria Helene Says:

Stilig! FLink du er :)

SivLene Says:

Nydelig:) Driver å tester bryllups sminke selv for tiden, tror nok den kommer til å gå i lilla, siden vi skal ha lilla blomster:)

Silje Says:

Takk :) Ja, vi skal også ha lilla blomster - men om vi skal ha noen flere farger har vi ikke bestemt enda...

Legg inn en kommentar