Smashbox - Jet Set Waterproof Eyeliner

Lagt inn av Silje In | 2 kommentarer»
 
I min søken etter en brukbar eyeliner kjøpte jeg denne. Fargen er sort, prisen er 199kr (Gah!) og den er kjøpt hos Makeup Mekka, Jeg synes prisen er stiv for en så bitteliten krukke, men det er tross alt ikke mye man bruker hver gang - så den varer sikkert en halv evighet :P
 Dette er den beste lineren jeg har prøvd så langt. Ikke at det sier stort, men for meg har denne blitt en ny favoritt. Den er faktisk skikkelig svart, i motsetning til mange flytende sorte linere som ofte ser grå ut. Den er god å jobbe med, uansett hvilken kost jeg bruker. Jeg liker E65 best, men E10 funker også bra (fra Sigma).
Jeg har prøvd denne et par dager nå, og har ikke hatt noen problemer med at den gnis utover, drysser eller sprekker opp. Dette avhenger sikkert av hvilken hudtype du har på øyelokket - jeg har litt fet hud i perioder, men jeg føler at den sitter godt :) Resultatet blir bra, uten at man trenger å jobbe for det - noe som er et must for meg... For jeg hater pirkearbeid :P

Er den vannfast? Jepp! Jeg testet det på følgende måte: Jeg fylte en sprayflaske med vann, lukket øynene og sprutet i vei. Jeg stoppet ikke før maskaraen rant i strie strømmer, allikevel holdt lineren seg pent på plass (det samme gjorde Paint Pot'ene). Selv om den tåler vann godt er den ikke vanskelig å få av med sminkefjerner :)

Det eneste jeg kan trekke poeng for er størrelsen ifht prisen og dt faktum at mange opplever at produktet tørker inn ganske fort; Dette er ikke noe stort problen iom at man bare kan fukte kosten før man dypper den i krukken, men allikevel er det litt kjedelig... Det er allikevel et produkt jeg er kjempefornøyd med, og med mindre jeg gjøre noen sensasjonelle oppdagelser i fremtiden vil nok denne bli et fast innslag i sminkepungen min!

Karakter: 5/6

2 kommentarer:

9cko Says:

Jeg har både den, og en til ti kr fra ebay, og det er ingen verdens forskjell på dem. Så istedetfor å kjøpe en ny dyr krukke når den du har er tom eller tørket inn så kan du jo prøve en av de billige fra ebay og se om du merker like liten forskjell som meg:)

Silje Says:

Ja, jeg kommer til å prøve maaange flere :) Bare fordi jeg har funnet noe jeg liker betyr ikke at jeg bare bruker den ;) Jeg elsker billig og bra sminke, så jeg skal prøve flere av billigmerkene etter hvert. Takk for tipset :)

Legg inn en kommentar