Pakke i posten:

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
 Da jeg kom hjem i går lå disse i postkassen og ventet på meg! :) Og jeg som trodde at helgen ikke kunne bli noe bedre :P
Wonder Woman Eyeshadow x4 i Defiance og Liquid Fix Plus foundation fra MAC. Kjøpt på ebay. :) Jeg er fryktelig spent på om fargen på foundationen matcher huden min, jeg har aldri brukt foundation fra MAC før så jeg måtte gjette litt :P Førsteinntrykket er at den er litt mørkere enn den jeg bruker nå, men n¨står det lysere tider i møte, så da vil jeg trenge en med litt farge etter hvert som huden min får tilbake litt farge og glød :)

Øyenskyggepaletten ser helt nydelig ut, og jeg gleder meg sinnsykt til å teste den ut etterpå. Bilder og omtaler vil komme etter hvert :)

Dessuten må jeg jo fortelle at i dag skal jeg og sambo dra for å plukke opp ringene våre! :D Jeg gleder meg utrolig mye, men det er også litt skremmende å tenke på at ringen jeg får i dag skal brukes hver eneste dag i en lang, lang tid fremover. Jeg er desverre av den alt for realistiske typen, derfor blir det helt feil å si "for evig", men naturligvis håper jeg at det er for resten av livet :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar