Beauty on a Budget: elf - Tinted Moisturizer SPF 30

Denne har jeg litt delte meninger om, noe omtalen vil bære preg av. For det første er førsteinntrykket bra, den ser bra ut og har brukbar dekkevne til fuktighetskrem og være, MEN: Jeg synes den virker litt seig og jeg får kviser av den. Om kvisene er pga dårlig kvalitet eller pga at kremen er for fet, vet jeg ikke... Dersom du ikke har problemer med kviser, kan det hende at denne funker for deg - men jeg kan ikke garantere det. :-S Jeg er veldig interessert i og høre deres erfaringer med denne...

For meg ble det et bomkjøp, desverre :(

BoaB-Karakter: 1/6

2 kommentarer:

Marte Katrine Says:

Jeg har veldig ømtålig hud, så har aldri tatt sjansen på å bestille noe fra Elf. Synd det ble bomkjøp.

Silje Says:

Det jeg har testet fram til nå har jeg ikke hatt noen problemer med, men man kan vel ikke regne med at absolutt alt funker for alle.

Hvis du ikke kan bruke produkter fra elf så er jo det litt synd, men det er mange andre bra merker ute på markedet som egner seg bedre til sensitiv hud :)

Legg inn en kommentar