MD Formulations - Vit-A-Plus Clearing Complex

Lagt inn av Silje In | 5 kommentarer»
Dette er kraftige saker! Lukta er sterkt, men forsvinner heldigvis kapt etter påføring. Jeg kjøpte denne fordi jeg følte at Continous Renewal Serum ikke klarte jobben på egenhånd, så nå bruker jeg Clearing Complex på kvelden og Continous Renewal på morgenen. Dette har hatt en merkbar effekt på huden,  og man ser at mange at de gamle, sorte prikkene er på vei ut, bort og vekk :) Mange er borte allerede, men jeg tror nok det tar litt tid før man kan se sluttresultatet. Kviser har det blitt merkbart mindre av, men om det er dette produktet eller ansiktsmasken fra Dermalogica som er grunnen, det er litt vanskelig å si :P
Kommer jeg til å fortsette med denne? Oh Yeah, det kan du banne på! Dersom jeg skal være pirkete, må jeg si at det er litt irriterende at pumpeåpningen tetter seg igjen med gammelt produkt som størkner - dette må fjernes med q-tips...

Karakter: 5/6

5 kommentarer:

Maiken Says:

Denne SKAL kjøpes når lønna kommer! :D

Tone Says:

hvor kjøper du md produktene? er ikke de svinedyre? :)

Silje Says:

Jo, MD er i utgangspunktet ganske dyrt. Dette serumet koster 51 pund (458kr) hos Feelunique, og da må du legge ut for toll osv.

MEN; Det finnes noen amerikanske nettbutikker som er MYE rimeligere! Midwestskincare.com og Prettyskin4less.com er de jeg har hørt mest om.

Hos disse koster dette serumet bare $30 (167kr)! Dessuten skriver de ned verdien på pakkene, så du slipper å tenke på toll :) Frakten må du betale, men den er også veldig rimelig - så her er det MYE å spare :)

Plutselig blir ikke MD så dyrt allikevel ;)

Anonym Says:

Md produkter kan du kjøpe billig på Srawberry net.

Anonym Says:

Betaler du toll,får du det tilbake med å vise kvittering fra posten,det fikk jeg,

Legg inn en kommentar