Beauty on a Budget: elf - Therapeutic Conditioning Lip Balm

Førsteinntrykket av denne var at den var mye mindre enn jeg trodde den skulle være. Den er en god del tynnere enn f.eks Lypsyl, og selv om etuiet er lenger så er mesteparten av denne ekstra lengden brukt på  "skru-delen". Alt i alt er det ganske lite produkt i etuiet, og 13kr synes jeg faktisk er litt dyrt.

Så hvordan er den i bruk?
Vel, lukten er veldig søt - av typen kvalmende søt - den minner meg litt om sånne fargesprakende leppepomader med tyggegummilukt man pleide å kjøpe på H&M og Cubus når man var 9-10 år gammel :P Nå, derimot er ikke den lukten like tiltalende :-/ Holdbarheten er heller ikke stort å skryte av, den blit borte innen timen er omme - derfor er det mye jobb dersom man har tørre lepper som trenger konstant pleie... Dessuten klumper den kremete, lyserose pomaden seg på tørre partier og i sprekker på leppene, og det ser virkelig IKKE bra ut... Man får også en ekkel vaselin-følelse i munnen dersom tunga er uheldig og kommer borti leppene.
En ting jeg allikevel liker veldig godt er selve følelsen av leppepomaden - den glir veldig lett på og kjennes veldig behagelig på leppene, men desverre er også dette det eneste jeg liker med denne :(

Dette var et bomkjøp! Jeg kan aldri med god samvittighet anbefale denne til noen.

BoaB-Karakter: 1/6

4 kommentarer:

Mikaela Says:

Jeg trodde denne var ekstremt bra, skuffet, men takk for advarselen om at man ikke skal kjøpe den!

Silje Says:

Ja det trodde jeg også, men den fungerte ikke for meg - desverre :( Jeg har brukt den i 4 dager nå, og jeg får samme resultat som ved bruk av lypsyl. (ikke at jeg er så glad i den heller..) Det er mulig denne er mer effektiv for andre, men ikke for meg.

Helena Says:

Åh, jeg bestilte nettopp 2 stk av denne! :( I Strawberry og Blackberry eller noe... Crap!

Silje Says:

Det trenger ikke være verdens undergang :P Kan godt hende de fungerer for leppene dine. Heldigvis er det ikke verdens dyreste produkter, så man går ikke nødvendigvis konkurs dersom man gjør et bomkjøp eller to ;)

Legg inn en kommentar