Da bærer det av sted....

Lagt inn av Silje In , | 0 kommentarer»
I dag skal jeg endelig til en kiropraktor. Huff! Jeg må innrømme at jeg gruer meg litt. Jeg har gått til kiropraktor mange manger tidligere, så jeg vet hva jeg går til - det er ikke det som gjør meg nervøs. Grunnen er at nakken min har vært vond så alt for lenge nå, og alle disse muskelspenningene har en tendens til å gi meg en helt sinnsyk hodepine når jeg begynner behandlingen :( Dessuten har jeg et kink i ryggen som jeg ikke helt vet hva er, men som har vært der i 3-4 mnd nå - så vi får håpe kiropraktoren fått fiksa det uten alt for mye pes :P

Men da vet dere hva jeg skal i dag, og hvorfor det muligens blir litt lite blogging fra min side i dag :)
Håper dere får en kjempefin dag!

Btw så ble jeg skikkelig skuffa da jeg kikka ut av vinduet i dag tidlig! Etter flere dager med hint av vår i luften og snø som smelter, så er det igjen snøstorm i hovedstaden. Æsj! Nå vil jeg ha vår!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar